UKE oraz Poczta Polska S.A. reagują na stanowisko ORA w Warszawie w sprawie godzin pracy placówki głównej Poczty Polskiej w Warszawie okresie noworocznym

W załączeniu publikujemy odpowiedzi Urzędu Komunikacji Elektronicznej oraz Poczty Polskiej S.A. na przesłane stanowisko nr 2 ORA z dnia 8 stycznia 2020 roku w związku z godzinami pracy placówki głównej Poczty Polskiej w Warszawie okresie noworocznym.

Poniżej przypominamy także treść podjętego stanowiska nr 2 ORA z dnia 8 stycznia 2020 w tej sprawie oraz pisma przewodnie skierowane do w/w podmiotów.

Prezydium ORA w Warszawie zapewnia jednocześnie, iż na bieżąco będzie monitorować i reagować na ewentualne problemy z godzinami pracy placówki głównej Poczty Polskiej w Warszawie.

Odpowiedź Poczty Polskiej na stanowisko ORA nr 2 z dnia 08.01.2020

Odpowiedź Urzędu Komunikacji Elektronicznej na stanowisko ORA nr 2 z dnia 08.01.2020

20.01.2020 – przekazanie stanowiska ORA nr 2 z dnia 08.01.2020 _Prezes UKE_popr 20.01.2020 – przekazanie stanowiska ORA nr 2 z dnia 08.01.2020_Prezes Poczty Polskiej_popr odpis Stanowiska Nr 2 ORA w Warszawie w związku w związku z godzinami pracy placówki poczty głównej w okresie świątecznym

20.01.2020 – przekazanie stanowiska ORA nr 2 z dnia 08.01.2020_Prezes Poczty Polskiej

odpis Stanowiska Nr 2 ORA w Warszawie w związku w związku z godzinami pracy placówki poczty głównej w okresie świątecznym