Dla mediatorów

 

KTO MOŻE ZOSTAĆ WPISANY NA LISTĘ MEDIATORÓW CM IA W WARSZAWIE?
Na listę mediatorów Centrum może być wpisana osoba, która:

1) jest członkiem Izby Adwokackiej w Warszawie lub jest wpisana na listę prawników zagranicznych prowadzoną przez Okręgową Radę Adwokacką w Warszawie,

2) posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych,

3) posiada wiedzę, umiejętności w zakresie prowadzenia mediacji, w szczególności legitymuje się dyplomem ukończenia studiów podyplomowych z zakresu mediacji, bądź zaświadczeniem ukończenia szkolenia przeprowadzonego zgodnie ze standardami przyjętymi przez Społeczną Radę ds. Alternatywnych Metod Rozwiązywania Sporów przy Ministrze Sprawiedliwości,

4) legitymuje się przeprowadzeniem co najmniej 5 mediacji w okresie 2 lat przed złożeniem wniosku o wpis na listę mediatorów CM,

5) nie była prawomocnie skazana za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe lub delikt dyscyplinarny.

 

CO POWINIEN ZAWIERAĆ WNIOSEK?

  1. imię, nazwisko,
  2. adres do korespondencji, numer telefonu i adres poczty elektronicznej,
  3. preferowaną specjalizację,
  4. oświadczenie o posiadaniu: pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych a także o braku prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe lub delikt dyscyplinarny,
  5. informację o wpisie na listę adwokatów lub aplikantów adwokackich lub prawników zagranicznych wraz z numerem wpisu
  6. informację o znajomości języków obcych,
  7. informację o odbytych szkoleniach z zakresu mediacji i posiadanym doświadczeniu
  8. udokumentowanie przeprowadzenia co najmniej 5 mediacji w okresie 2 lat przed złożeniem wniosku
  9. informację o uzyskaniu wpisu na listę/y mediatorów ze wskazaniem nazwy oraz siedziby podmiotu prowadzącego rejestr.
  10. podpis własnoręczny albo podpis elektroniczny albo podpis kwalifikowany.

 

Do wniosku o wpis na listę mediatorów zainteresowany powinien dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie wiedzy i umiejętności w zakresie prowadzenia mediacji oraz oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla realizacji celów statutowych Centrum.

Pod tym linkiem, ściągniesz wniosek do wypełnienia i podpisania – Wniosek w formacie DOC

Wniosek możesz złożyć na biurze podawczym ORA, przesłać listem albo wysłać na adres e-mail centrum.mediacji@ora-warszawa.com.pl