NA ZAWODOWYM STARCIE cz. II: Rozpoczęcie działalności i kluczowe zagadnienia w prowadzeniu kancelarii adwokackiej

Serdecznie zapraszamy na szkolenie on-line „NA ZAWODOWYM STARCIE cz. 2”, które są kontynuacją szkolenia przeprowadzonego w czerwcu przez Komisję do spraw wsparcia w wykonywaniu zawodu. Szkolenia podejmą tematykę zakładania działalności gospodarczej i prowadzenia własnej kancelarii adwokackiej, dlatego zapraszamy wszystkich Członków i Członkinie naszej Izby, gdyż są dedykowane wszystkim adwokatom i adwokatkom, także i tym, którzy prowadzą już praktykę od kilku lat.

Przypominamy o wcześniejszej rejestracji. W przypadku wyczerpania się limitu miejsc na Zoomie, rejestracja zostanie automatycznie zamknięta.

 

NA ZAWODOWYM STARCIE cz. 2”: Podstawy prowadzenia praktyki adwokackiej – relacje z samorządem, wizytacje w kancelarii adwokackiej, zasady postępowania w przypadku przeszukań w kancelarii oraz postępowanie w przypadku wezwania w charakterze świadka

środa, 8 października 2025 r., godz. 18.00-20.00

Prowadzący: adw. Sławomir Zdunek (Przewodniczący Zespołu Wizytatorów), adw. Aleksander Krysztofowicz (Sekretarz ORA Warszawa) i adw. Joanna Tkaczyk-Lipnicka (Zastępczyni Sekretarza ORA Warszawa)

Tematy:

    • zastępca adwokata – z wyboru i z urzędu (jak zachować się po otrzymaniu wyznaczenia)
    • wizytacje w kancelarii adwokackiej
    • urzędówki: relacje z klientami, dyżury w postępowaniu przyspieszonym, jak się zachować po otrzymaniu sprawy
    • przeszukanie w kancelarii adwokackiej – zasady postępowania
    • relacje z sądem i samorządem: skargi, postępowania dyscyplinarne, komisja etyki
    • wezwanie w charakterze świadka, do wydania dokumentów

Formuła hybrydowa:

    • stacjonarnie: siedziba ORA Warszawa
    • zdalnie: platforma Zoom

Rejestracja: https://ora-warszawa-pl.zoom.us/webinar/register/WN_uYMJb6FMQQKm4WJF-LSCpw

 

KOLEJNE SPOTKANIA

NA ZAWODOWYM STARCIE cz. 3”: Podstawy prowadzenia działalności  – organizacja kancelarii

czwartek, 16 października 2025 r., godz. 18.00-20.00

Prowadzący: adw. Jakub Bartosiak i adw. Joanna Tkaczyk-Lipnicka

Tematy:

    • organizacja kancelarii: miejsce, sekretariat, relacja ze wspólnikami/innymi adwokatami, ubezpieczenie, lokal, tworzenie i przechowywanie dokumentów, księgowość
    • urzędówki: czy przyjmować, relacje z klientami
    • klienci: umowa, sposób rozliczania, faktury lub paragony
    • relacje z sądem i samorządem: skargi, postępowania dyscyplinarne, komisja etyki

Rejestracja: https://ora-warszawa-pl.zoom.us/webinar/register/WN_YQAzMW4vSiatWirjCzrNTw

NA ZAWODOWYM STARCIE cz. 4”: Marketing i promocja kancelarii adwokackiej? Własna kancelaria – fakty i mity

środa, 19 listopada 2025 r., godz. 18.00-20.00

Prowadzący: adw. Tymoteusz Paprocki (Przewodniczący Komisji Wizerunku, Komunikacji i Edukacji Społecznej) i adw. Joanna Tkaczyk-Lipnicka

Tematy:

    • kiedy rozpocząć budowę własnej kancelarii – czy wiek i staż ma znaczenie
    • priorytety zawodowe – podstawa rozwoju
    • organizacja pracy – klucz do profesjonalizmu
    • samemu czy z zespołem – jak tworzyć i rozwijać kancelarię
    • well – balanced finansowy w wykonywaniu zawodu adwokata – jak to osiągnąć
    • inwestycja w siebie, w zespół czy w biuro? Jak pogodzić różne ścieżki rozwoju?
    • klienci kancelarii – budowanie strategii
    • pozycjonowanie kancelarii – jak kreować swój wizerunek adwokata

Rejestracja: https://ora-warszawa-pl.zoom.us/webinar/register/WN_DQK6MlOKQiiXnbYExeb-Ig

Serdecznie zapraszamy!
Komisja ds. wsparcia w wykonywaniu zawodu